Ārpakalpojumu veidi un priekšrocības
    Uz ziņu sarakstu

    Kas ir ārpakalpojumi?

    Kas ir ārpakalpojumi?

    Ārpakalpojumi ir uzņēmējdarbības stratēģija, kurā uzņēmumi nolīgst ārējus piegādātājus, lai nodrošinātu konkrētas preces vai pakalpojumus, nevis ražotu preces vai pakalpojumus paši. Termins ārpakalpojumi nāk no kombinācijas “ārpuse” un “resursi”.

     

    Ārpakalpojumu veidi:

    • Personāla atlases procesa ārpakalpojumi (RPO) ir pilnīga vai daļēja (konkrētās jomās, pozīciju kategorijās, atlases procesa pakāpēs) personāla atlases pakalpojumu nodošana pakalpojumu sniedzējam. Daudzi uzņēmumi nolīgst trešo pušu organizācijas, lai atrastu jaunus talantus. Personāla atlases speciālisti strādā pie piemērotu kandidātu identificēšanas, piesaistīšanas, atlases, atlases saraksta un intervēšanas.
    • Cilvēkresursu funkcijas ārpakalpojums ir cilvēkresursu funkciju administrēšanas pārvaldības nodošana, algu aprēķināšana un izmaksāšana, kā arī klientu infrastruktūras pārvaldīšana.

    • Farmācijas veicināšanas ārpakalpojuma piedāvājums palīdz klienta produktus ieviest tirgū un veicināt to atpazīstamību. Šis pakalpojums var ietvert plašu darbības spektru. Piemēram, tas var ietvert produktu konsultantu vai medicīnas profesionāļu darbu, kad, saskaņā ar apstiprinātu programmu, mūsu speciālisti konsultē klientus tirdzniecības vietās, tādējādi veicinot izpratni par zīmolu vai pārdošanu.

     

    Kādas ir ārpakalpojumu iespējamās priekšrocības?

    Ārpakalpojumi var palīdzēt izvairīties no laikietilpīga jaunu darbinieku pieņemšanas un apmācības procesa, vienlaikus ļaujot uzņēmumiem augt un attīstīties.

    • Samazinātas izmaksas: ārpakalpojumi dažkārt var samazināt izmaksas. Piemēram, uzņēmums var vēlēties samazināt savas darbaspēka izmaksas, pieņemot darbā ārštata darbiniekus, kuri nesaņem pabalstus vai kuriem ir nepieciešamas biroja telpas, un tā rezultātā ir iespējams vairāk ietaupīt nekā uz pilna laika darbiniekiem. Uzņēmumi var arī samazināt darbaspēka izmaksas, nododot darbību ārpakalpojumu vietai ar zemāku minimālo algu.
    • Fokuss uz pamatkompetencēm: ārpakalpojumi ļauj uzņēmumiem īslaicīgi paplašināties, kad pieprasījums ir liels, vienlaikus ļaujot viņu komandām koncentrēties uz aspektiem, kas ļāva uzņēmumiem gūt panākumus. Tas jo īpaši attiecas uz jaunizveidotiem uzņēmumiem, kas bieži darbojas mazākā mērogā.
    • Personāla elastība: dažiem uzņēmumiem var būt izdevīgāk nolīgt īstermiņa ārējus darbuzņēmējus, ja pieprasījums ir liels, nekā pieņemt darbā jaunus darbiniekus, kurus tie, iespējams, nevar atļauties mazāka pieprasījuma laikā. Piemēram, e-komercijas mazumtirgotāji var izmantot ārpakalpojumus klientu apkalpošanai ziemas brīvdienu laikā.
    • Specializācija: lai gan lielākā daļa uzņēmumu novērtē darbiniekus, kuri ir kvalificēti vairākās jomās, dažreiz ir lietderīgāk piesaistīt speciālistu, nevis apmācīt darbiniekus. Darbuzņēmējam var būt zināšanas un pieredze, kuras trūkst esošajiem darbiniekiem, un viņš varēs ātri veikt konkrētu uzdevumu, neaizkavējot parastos darbības uzdevumus.
    • Loģistikas vienkāršība: ārpakalpojumi, piemēram, klientu atbalsts un piegāde, dažkārt ir saprotamāki no loģistikas viedokļa. Šie starpnieki var būt pieejami ārpus parastā darba laika, ļaujot uzņēmumiem sniegt būtiskus pakalpojumus, ja nav pieejami viņu vietējie pilna laika darbinieki.

    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...