Personāla atlases un HR speciālista pienākumi un to atšķirības
    Uz ziņu sarakstu

    Kāda ir atšķirība starp personāla atlases un HR speciālistu?

    Kāda ir atšķirība starp personāla atlases un HR speciālistu?
    Šīs divas profesijas bieži tiek sajauktas. Lai gan daudzos uzņēmumos šo speciālistu pienākumi pārklājas, tie tomēr ir divi dažādi amati.

    Personāla atlases speciālista uzdevums ir atrast īstos cilvēkus darbam uzņēmumā. Galvenie vervētāja uzdevumi ir:
    • Kandidātu meklēšana, komunikācija ar tiem un CV izskatīšana;
    • Sākotnējās intervijas vadīšana un testu veikšana, ja nepieciešams;
    • Darba tirgus analīze.
    HR speciālists rūpējas par uzņēmuma personālu un pozitīvu darba kultūru. Cilvēkresursu speciālista galvenie uzdevumi ir:
    • Darbinieku apmierinātības saglabāšana un nodrošināšana;
    • Iekšējā komunikācija;
    • Jauno darbinieku apmācība un viņu integrācijas atbalstīšana;
    • Līgumi, dokumentācija;
    • Personāla atlases organizēšana.
    Rezumējot, kad personāla atlases speciālists būs atradis uzņēmumam piemērotu kandidātu, HR speciālists organizēs apmācību un ievadīšanu.
    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...