Darbs no mājām: Kā veidot pozitīvas attiecības ar klientiem?
    Uz ziņu sarakstu

    Kā veidot pozitīvas attiecības ar klientiem, strādājot no mājām?

    Kā veidot pozitīvas attiecības ar klientiem, strādājot no mājām?

    Pozitīvu attiecību veidošana ar klientiem ir jebkura biznesa panākumu atslēga. Tomēr, vadot savu biznesu attālināti, veids, kā veidojat šīs attiecības, var izskatīties nedaudz citādāk, nekā tas būtu autoritārākā organizācijā vai biroja vidē.

    Šeit ir sniegti labākie padomi, kā veidot pozitīvas attiecības, strādājot attālināti: 

    1. Esiet atklāts par savu attālinātā darba statusu

    • Lai gan ir viegli domāt, ka klientam būs profesionālāks iespaids par Jums, ja strādāsiet no biroja, mūsdienās cilvēki ir pieņēmuši pandēmijas dzīves realitāti un saprot ikvienu, kurš strādā no mājām. Ja Jums, piemēram, ir bērns, kas pilda mājasdarbus citā telpā vai Jūs zināt, ka sapulce var tikt pārtraukta, informējiet citus par to iepriekš. Atklātība var atvērt attiecības ne tikai biznesa kontekstā, jo cilvēki vairāk izvēlas veikt darījumus ar tiem, kuri viņiem patīk un kuriem var uzticēties. Tādējādi, iespēja dalīties ar personisku informāciju var būt Jums ļoti noderīga.

    2. Izveidojiet sistematizētu rutīnu

    • Bieži vien cilvēki nogaida, līdz ir par vēlu, lai izveidotu attiecības. Tāpēc ir svarīgi izveidot sistematizētu rutīnu cilvēku iesaistīšanai un savstarpējai saziņai. Ja profesionāļiem izveidojas ieradums sazināties ar cilvēkiem tiešsaistē, tas var radīt pozitīvus rezultātus, piemēram, gūt dažādus ieteikumus, kā arī uzlabot uzņēmējdarbības izpratni. Piemēram, ja veltāt 60 līdz 90 minūtes nedēļā, lai pārbaudītu Facebook vai LinkedIn, sazinātos ar konkrētiem cilvēkiem un lasītu viņu saturu, Jūs pieliekat pūles, lai izveidotu attiecības.

    3. Koncentrējies uz darbu, nevis laiku

    • Labākais padoms, kā veidot pozitīvas attiecības ar klientiem, strādājot no mājām, ir pārliecināties, ka esat koncentrējies uz savu darbu, nevis laiku. Daudzi cilvēki, kas strādā no mājām, vairāk domā par to, kā ir palaiduši garām sociālo laiku vai mazāk pavadījuši laiku kopā ar ģimeni. Koncentrējoties uz savu darbu, Jūs varat no šīm domām izvairīties. Nākamais ieteikums pozitīvu klientu attiecību veidošanai ir pārliecināties, ka pēc iespējas vairāk sazināties ar saviem klientiem.

    4. Saglabājiet augstas kvalitātes klientu pieredzi

    Daudzi uzņēmumi plaukst pat tad, ja klātienes tikšanās ir kļuvušas par Zoom zvaniem, un darījumu parakstīšana ir pārgājusi no tintes uz digitālo parakstu. Tas ir tāpēc, ka pamatprincipi nav mainījušies, un tas pats attiecas uz pozitīvu klientu attiecību veidošanu. Labākais padoms ir saglabāt augstas kvalitātes klientu pieredzi neatkarīgi no tā, no kurienes strādājat. Klienti vēlas, lai Jūs būtu pieejams un reaģētu uz viņu vajadzībām un nodrošinātu piegādi. Regulāri zvaniet saviem klientiem, lai redzētu, kā lietas attīstās.
    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...