Kāpēc darba devēja zīmola izveide ir svarīga?
    Uz ziņu sarakstu

    Darba devēja tēls: Kāpēc tas ir svarīgs Jūsu uzņēmumam?

    Darba devēja tēls: Kāpēc tas ir svarīgs Jūsu uzņēmumam?

    Darba devēja tēls jeb zīmols, iespējams, vairāk asociējas ar uzņēmuma mārketingu – piemēram, uzņēmuma logotipu, zīmola ziņojumapmaiņu un to, kā uzņēmumu varētu uztvert patērētāji. Tomēr tehnoloģiju attīstības, sociālo mediju un karjeras apskatu vietņu dēļ darba meklētājiem mūsdienās ir vieglāk atrast visu nepieciešamo informāciju, tāpēc ir būtiski mainījies veids, kā uzņēmumi pieņem darbā kandidātus un saglabā esošos darbiniekus.

    Bez spēcīga darba devēja zīmola Jūsu uzņēmums zaudē labākos kandidātus, kā rezultātā, iespējams, zaudēs finanses un ietekmēs arī citas uzņēmējdarbības jomas. Tāpēc uzņēmumiem visā pasaulē ir svarīgi pastāvīgi attīstīt savu darba devēja tēlu, lai saglabātu konkurētspēju un iegūtu labākos talantus darba tirgū. Darba devēja zīmolam ir būtiska ietekme uz pieņemšanu darbā, un vēl jo vairāk tas būtiski ietekmē Jūsu uzņēmuma panākumus.

    Lai palīdzētu organizācijām, kuras nav īsti pārliecinātas, kāpēc tām ir nepieciešama zīmola izveide, šajā rakstā mēs vēlamies sniegt darba devēja tēla definīciju un to, kāpēc zīmola izveide ir tik svarīga Jūsu uzņēmumam:


    Kas ir darba devēja zīmols?

    Darba devēja zīmols ir uzņēmuma reputācija un vērtība, ko tas sniedz vai ko tas piedāvā saviem darbiniekiem. Pozitīvs darba devēja zīmols palīdz piesaistīt un noturēt kvalitatīvus darbiniekus, kuriem ir izšķiroša nozīme uzņēmuma panākumos un izaugsmē.

    Uzņēmuma tēla izveide ir nozīmīga tāpēc, ka darba devēja zīmols ir Jūsu biznesa identitāte. Tas padara Jūsu uzņēmumu par labu darba devēju un izceļas to kandidātu vidū, kuri meklē darbu.

     

    Kā darba devēja tēla izveide var palīdzēt Jūsu uzņēmumam?

    1. Palielinās kvalificētu kandidātu skaits:

    • Tas sniedz Jūsu uzņēmuma zīmolam labākās izvēles iespējas, ko efektīvi pieņemt darbā noteiktā amatā. Ja Jums ir uzņēmums ar stabilu reputāciju, kas patiesi demonstrē darbinieku stāstus tiešsaistē un saglabājat unikālu darba kultūru, Jums nebūs problēmu piesaistīt labākos cilvēkus. Tā vietā, lai tērētu daudz laika, reklamējot un sazinoties ar cilvēkiem, lai viņi varētu pieteikties, varat vienkārši sēdēt un gaidīt pieteikumus.

    2. Iespēja ietaupīt uzņēmuma finanses:

    • Pozitīva darba devēja zīmola izveide var ietaupīt Jūsu uzņēmuma naudu. Kā? Pirmkārt, reklamējot savas atvērtās darba pozīcijas dažādās karjeras vietnēs. Daži darba sludinājumu portāli var būt diezgan dārgi un joprojām ne vienmēr piesaista labākos cilvēkus. Tomēr, ja Jūsu uzņēmuma identitāte ir pietiekoši pozitīva, vienkārša sludinājuma kopīgošana sociālajos tīklos Jūs pārsteigs ar negaidīti lielu talantu plūsmu.

    3. Uzlabo to, kā Jūsu uzņēmums tiek uztverts sociālajos medijos:

    • Daudzi darba meklētāji izmanto sociālos medijus kā galveno instrumentu vakanču meklēšanai un izpētei. Turklāt, cilvēki vairāk uzticas draugiem, kolēģiem un ģimenei, nevis cita veida informācijai tiešsaistē. Tāpēc tēla izveide par palīdzēt izveidot pozitīvu tēlu par savu uzņēmumu arī sociālajos tīklos.

    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...