Z paaudzes darbinieki
    Uz ziņu sarakstu

    Viss, kas jums ir jāzina par Z paaudzes darbiniekiem

    Viss, kas jums ir jāzina par Z paaudzes darbiniekiem
    Z paaudze — digitālās paaudzes pārstāvji. Lai gan domas par viņu dzimšanas gadu joprojām dalās, visbiežāk tiek uzskatīts, ka šīs paaudzes pārstāvji ir dzimuši laikā posmā no 1990. gada līdz 2010. gadu beigām.
    Pēdējā laikā ārzemju mediju kanālos tiek runāts par Z paaudzes darbiniekiem. Bet kas patiesībā ir „Gen Z” darbinieki un kādi tie ir? Vai darba devējiem no viņiem jābaidās? Kādus darba devējus viņi meklē? 

    Z paaudzes portrets

    Runājot par Z paaudzes rakstura iezīmēm, ir svarīgi pieminēt, ka šī ir paaudze, kas uzaugusi digitālajā pasaulē, un tāpēc viņi ļoti labi pārzina tehnoloģijas un lieliski pielāgojas to jauninājumiem ikdienā.
    Tā ir visizglītotākā cilvēku grupa, jo viņi cenšas sevi izglītot. 
    Z paaudzē ir daudz aktīvistu, un tā iestājas par labāku nākotni. Viņi bieži ir liberāli, pieņem ikvienu cilvēku un māca citiem netiesāt, ir dinamiski un dievina savu privātumu. 

    Kādus darbiniekus var piedāvāt Gen Z? 

    Lai gan liela daļa šīs paaudzes šobrīd ir studenti vai skolēni, tiek lēsts, ka nākamajā desmitgadē viņi sastādīs aptuveni trešdaļu no darbaspēka. Lai apmierinātu darbaspēka pieprasījumu un nodrošinātu darba tirgus nākotni, izglītības sistēmai būs jāpielāgojas mūsdienu skolēnu mācīšanās stilam un niansēm. 
    Analizējot Gen Z pārstāvjus, kas jau strādā, viņiem, pēc visa spriežot, īpaši svarīgs ir darba un privātās dzīves līdzsvars, koncentrēšanās uz komandu, kopienu, kā arī piederības sajūta, bauda un jēgas piešķiršana. Viņiem ir nepieciešams atbalsts, elastība, iesaistīšanās, radošums, inovācijas un globāla darba vide. Bieži vien viņi neuzturas vienā vietā ilgi, izrāda vēlmi pilnveidoties un mācīties visas dzīves garumā. Z paaudzes darbinieki cenšas savu esamību padarīt jēgpilnu gan personīgajā, gan darba dzīvē, tāpēc darba devējam ir jāparūpējas, lai darbinieka paveiktais radītu kādu pievienoto vērtību. 
    Ir svarīgi atcerēties, ka darba tirgus pāriet jaunā ērā. Un, lai gan darba devējiem nav jāpakļaujas katras jaunās darbinieku paaudzes iegribai, tomēr tie nevar arī pieturēties pie vecās paaudzes un sagaidīt, ka Gen Z piekāpsies vecajām tradīcijām. Ir svarīgi saprast, ko tieši jaunā paaudze sagaida no darba devējiem. 
    Darba devējiem ir jāsaprot, ka darbinieku paaudze mainās, un tiem ir jāpielāgojas šīm pārmaiņām, piedāvājot Z paaudzes darbiniekiem to, ko tie meklē, un nodrošinot viņiem visus apstākļus, kas tiem ļauj izpausties un attīstīties.

    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...