Analīzes rezultāts ir pētījums, kura pamatā ir specifiskas klienta vajadzības, ļaujot klientam saskatīt “kopainu” un tad izdarīt secinājumus par lietām, kas būtu jāmaina pašreizējos biznesa procesos un struktūrās, un kā tos pilnveidot.
Šo pētījumu rezultāti var tikt izmantoti, lai sagatavotos kandidātu meklēšanai un atlasei, kas būtu piemēroti specifiskām vakancēm, turklāt tie var tikt ņemti vērā, arī pieņemot vadības lēmumus, kas saistīti ar personāla vadību, organizatorisko attīstību, stratēģiju un operatīvo plānošanu, tirgus izpēti un citām līdzīgiem jautājumiem.
Stafferty priekšrocības:
- tieša piekļuve informatīvajam laukam; mēs pārredzam visu tirgu un ik dienu strādājam ar kandidātiem;
- Mēs darbojamies saskaņā ar augstiem ētikas standartiem, kas veicina drošu uzticamības līmeni.