Darbinieku atsauksmju nozīme
    Uz ziņu sarakstu

    Kā darbinieku atsauksmes var palīdzēt jūsu uzņēmumam attīstīties?

    Kā darbinieku atsauksmes var palīdzēt jūsu uzņēmumam attīstīties?
    Autors: Aušra Bendikaitė, Rīkotājdirektore

    Vadītāju un darbinieku attiecību uzturēšana ir viens no galvenajiem veidiem, kā vadītāji var saņemt atsauksmes veiksmīgai uzņēmuma vadīšanai. Jo darbinieki tiek uzklausīti un tiem ir iespēja paust savu viedokli.

    Tas, kā darbosies jūsu uzņēmums, lai veiksmīgi sasniegtu organizācijas mērķus un vienlaikus attaisnotu darbinieku cerības, ir atkarīgs no vadītāju darba efektivitātes. Ja vadītāji neņem vērā darbinieku atsauksmes, pastāv iespējamība gadiem ilgi iestrēgt vecajos ieradumos, kas var samazināt apgrozījumu, sabojāt attiecības ar darbiniekiem un palēnināt projektu virzību, tādējādi izveidojot nelaimīgu un nemotivētu darbinieku komandu.

    Atsauksmēm uzņēmumā ir milzīgs spēks

    Darbinieku atsauksmju sniegšanas politika var radīt brīnumus jūsu uzņēmējdarbībā. Neatkarīgi no tā, vai veicat ikgadējo aptauju, rīkojat regulāras personiskas tikšanās, veicat pārrunas par aiziešanu no darba vai mudināt ievērot atvērto durvju politiku, darbinieku atsauksmes var palīdzēt pārveidot jūsu uzņēmumu vairākos veidos, tostarp:

    • sniegt jaunu skatījumu uz darba praksi un procedūrām;

    • akcentēt jomas, kuras izraisa bažas, kas dod iespēju savlaicīgi reaģēt un novērst problēmas;

    • sniegt pamatīgāku izpratni par uzņēmuma vadīšanu un komandas dinamiku;

    • pārliecināties, vai darbinieku uzskati atbilst uzņēmuma vērtībām un biznesa mērķiem;

    • noskaidrot, kā darbinieki rīkojas organizatorisku izmaiņu gadījumā;

    • noskaidrot iemeslus, kāpēc cilvēki pamet uzņēmumu;

    • noteikt, vai ir nepieciešamas apmācības un pilnveidošanās;

    • vēlreiz izvērtēt darba vietas kultūru.

    Atsauksmes var arī pozitīvi ietekmēt jūsu darbiniekus, jo tās:

    • sekmē darbinieku darba sniegumu;

    • palīdz darbiniekiem justies uzklausītiem un novērtētiem;

    • stiprina viņu apņemšanos un lojalitāti pret darba devēju;

    • var pat samazināt kavējumu skaitu.

    Viss slēpjas godīgumā

    Darbinieki var slēpt patiesību vai arī izlikties, ka uzņēmumā jau nekas slikts nav noticis, jo baidās tikt kritizētiem par savu viedokli, vai arī raizējas, ka tiem nāksies saskarties ar negatīvu attieksmi. Savukārt citiem šķiet, ka vienkārši nav jēgas sniegt atsauksmes, jo nekas nemainīsies. Piemēram, ja veicat aptauju, varat darīt to anonīmā veidā, lai cilvēkus iedrošinātu sniegt godīgas atsauksmes.

    Sagatavojieties gan labajam, gan sliktajam

    Var nebūt viegli uzklausīt kritiku, un jums, iespējams, tam nāksies uzaudzēt biezu ādu, taču atcerieties, ka darbinieku konstruktīvās atsauksmes var būt ļoti izdevīgas. Piemēram, ja pārrunās par aiziešanu no darba pamanāt, ka daudzi darbinieki aiziet ar darbu saistīta stresa dēļ, jums ir iespēja rīkoties, lai to novērstu.

    Analizējiet rezultātus un rīkojieties!

    Ar atsauksmju apkopošanu vien nepietiek; jums ir nepieciešams laiks, lai analizētu rezultātus un rīkotos, pamatojoties uz saviem atklājumiem. Darbinieku atsauksmes var izmantot, lai atzīmētu panākumus, veiktu atbilstošas izmaiņas un ietekmētu uzņēmuma lēmumus un nākotnes mērķus.

     

    Var nebūt viegli pieņemt atsauksmes no darbiniekiem, kuri strādā jūsu pakļautībā, taču ir svarīgi ņemt vērā, ka šiem darbiniekiem ir unikāla pieredze, kas ir būtiska, lai izprastu, kā darbojas jūsu uzņēmums. Atsauksmes palīdz noteikt jomas, kurās jūsu organizācijā ir nepieciešami uzlabojumi, lai pēc tam nodrošinātu optimālu izaugsmi.

    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...