Ikgadējās sanāksmes
    Uz ziņu sarakstu

    Visa jums nepieciešamā informācija par gada pārskata sanāksmēm

    Visa jums nepieciešamā informācija par gada pārskata sanāksmēm

    Gada beigas – periods, kad uzņēmumus pārpludina gada pārskata sanāksmju gūzma. Esam pārliecināti, ka, pajautājot jūsu darbiniekiem viņu viedokli par gada pārskata sanāksmēm, daudziem no viņiem būtu līdzīgs uzskats – tās izraisa daudz nevajadzīga stresa. Tomēr mēs centīsimies izskaidrot, kā darbiniekam sagatavoties šādai sanāksmei, lai nodrošinātu vadītāja prasībām atbilstošu sniegumu. Un kā rīkoties vadītājam, lai padarītu šo procesu pēc iespējas raitāku un panāktu, ka darbinieki to vairs nesaista ar negatīvām emocijām.

    Vai gada pārskata sanāksmes ir kļuvušas par pagātnes rēgu?

    Gada pārskata sanāksmes parasti iekļauj pagājušā gada darba rezultātu izvērtēšanu. Kā jau minējām, šādas pārrunas darbiniekos izraisa negatīvas emocijas, jo to laikā viņi pārsvarā saņem kritiku, nevis atzinību. Jāatzīmē, ka gada pārskata sanāksmju laikā nekādā gadījumā nedrīkst aizmirst izteikt atzinību, jo tā vairo darbinieku motivāciju un pašpārliecību. Kritikas gūzma izraisa pretēju reakciju – darbinieki var sākt pārvērtēt savas izvēles un apšaubīt savas prasmes.

    Tāpat svarīgi ir izprast darbinieka nākotnes redzējumu un noskaidrot, vai sakrīt darbinieka, jūsu un uzņēmuma nākotnes perspektīvas. Šāda veida pārrunas parasti nostiprina saikni starp darbinieku un vadītāju, kā arī var kļūt par lielisku iespēju saņemt atsauksmes un apspriest algas apmēru un nākotnes karjeras iespējas.

    Kā sagatavoties gada pārskata sanāksmei, lai process noritētu pēc iespējas sekmīgāk?

    • Pastāvīga komunikācija. Lai arī cik tas nebūtu skumji, neviens nespēj lasīt citu cilvēku domas, tāpēc ārkārtīgi svarīgs faktors ir pastāvīga darbinieka un vadītāja komunikācija un savstarpēja darba priekšrocību un trūkumu pārspriešana. Pastāvīgi komunicējot, gan darbinieks, gan vadītājs vienmēr būs informēts par jaunumiem un emocijām, ko izraisa ikdienas un neierasti, jauni uzdevumi. Uzturot nemainīgas sasvstarpējās attiecības, pārrunu gaita būs daudz sekmīgāka un vienīgais veicamais uzdevums būs pagājušā gada tendences rezumēšana un nākotnes plānu un mērķu apspriešana.

    • Gada pārskata sanāksme neatšķiras no jebkuras citas sanāksmes. Darbiniekus bieži vien biedē stereotipiskā nozīmība, kas tiek piešķirta gada pārskata sanāksmēm. Ja esat darba devējs, nepaaugstiniet darbinieku stresa līmeni, uzsverot, cik svarīga ir šī sanāksme, jo gada pārskata sanāksme, galu galā, neatšķiras no jebkuras komandas sanāksmes vai individuālas sanāksmes, bet tikai aplūko darba rezultātus plašākā periodā.

    • Iepriekšēja jautājumu un atsauksmju sagatavošana. Ja jau iepriekš sagatavosiet gada pārskata sanāksmes laikā apspriežamās atsauksmes un jautājumus, sanāksme aizritēs daudz sekmīgāk un raitāk. Turklāt šādā veidā jūs neaizmirsīsiet visus svarīgos jautājumus, ko sanāksmes laikā vēlaties apspriest ar vadītāju vai darbinieku.

    • Nākotne ir tik pat svarīga, cik pagātne. Kā jau minējām šī raksta sākumā, gada pārskata sanāksmes laikā svarīgi ir ne vien apspriest pagājušā gada projektus un sasniegtos rezultātus, bet arī pārrunāt nākotnes iespējas. Ja esat vadītājs, noskaidrojiet darbinieku plānus saistībā ar karjeras perspektīvām. Ja esat darbinieks, svarīgi ir noskaidrot nākotnē pieejamās iespējas, ko var piedāvāt jūsu darbavieta. Iespējams, esat gatavs paaugstinājumam vai karjeras maiņai, tāpēc noteikti noskaidrojiet, vai pašreizējā darbavieta nākamajā gadā spēs nodrošināt jūsu vēlmēm atbilstošas iespējas.

    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...